عملیات اجرایی طرح جامع گمرک پرویزخان با حضور رئیس کل گمرک کشور؛ استاندار کرمانشاه و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهرام تجری سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : با پیگیری‌های انجام شده طرح جامع گمرک پرویزخان که بزرگترین طرح گمرک ایران از نظر ارزش ریالی است، امروز اجرایی شد.

وی گفت : این طرح به دلیل اینکه یک طرح عملیاتی بسیار بزرگ است طی ۲ مرحله انجام می‌شود و عملیات اجرایی مرحله اول آن با بیش از ۳۵ میلیارد تومان امروز آغاز شد.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: اجرای کامل طرح جامع پرویزخان ۲ تا سه سال طول می‌کشد و در این طرح ساختمان گمرک، سردخانه، انبار، پارکینگ، محل استقرار تجار و محل ترانزیت سوخت نیز جانمایی و پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در طرح جامع گمرک پرویزخان تمام زیرساخت‌ها و نیاز‌های بلندمدت این گمرک از جمله محوطه سازی، راه ورودی و خروجی، فیبرنوری، فاضلاب، آب و برق و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه امروز با حضور رییس کل گمرک کشور و استاندار کرمانشاه در پایانه مرزی پرویزخان برگزار می‌شود.

رضا فلاح سرپرست اداره ساختمان‌های گمرک ایران گفت: مرحله اول این طرح شامل آماده سازی و آغاز عملیات اجرایی معابر و پارکینگ ها، تامین اقلام و تاسیات جمع آوری و انتقال فاضلاب و آب‌های سطحی و در کل ساماندهی زیرساخت‌ها و محوطه سازی است که پیمانکار آن شرکت آباد بوم پارس و کارفرمای آن نیز اداره کل توسعه و تجهیز گمرک ایران است.

رئیس گمرک ایران نیز در این مراسم تاکید کرد باید مرز‌ها به نحوی باشند که مواهب آن به مردم برسد و
استاندار کرمانشاه هم خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

 

 

انتهای پیام/د

انجام یک طرح عملیاتی بسیار بزرگ است طی 2 مرحله

 

برچسب ها: اشتغال ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.