رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران گفت: افرادی که از ۲۷ تا ۲۹ اسفند ماه آجیل، شیرینی و شکلات خریداری کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی بهره مند می‌شوند.

سید ابراهیم حسینی رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران و معاون اتاق اصناف مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: تولید شیرینی در مجموع امسال در مقایسه با پارسال ۳۰ درصد افزایش داشت و نگرانی برای تامین شیرینی شب عید مردم وجود ندارد.

وی افزود: افرادی که از ۲۷ تا ۲۹ اسفند ماه آجیل، شیرینی و شکلات خریداری کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی قنادی‌های مازندران بهره مند می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه قیمت آجیل امسال در مقایسه با پارسال تغییری نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت آجیل مرغوب کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، شیرینی با کیفیت و شکلات مرغوب ایرانی کمتر از ۲۰ هزار و تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران افزود: هر نوع شیرینی که در غیر قنادی‌ها به فروش می‌رسد باید دارای کد بهداشتی، سیب سلامت و تاریخ تولید و مصرف باشد.

وی گفت: تلاش می‌شود تا با دریافت سود کمتر از خریداران آجیل، فروش بیشتر شود و مانند سال‌های گذشته، آجیل، شکلات و شیرینی در سفره‌های مردم وجود داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه بر واحد‌های فروش اقلام مورد نیاز شب عید در این اتحادیه، نظارت جدی صورت می‌گیرد، افزود: از بیست و پنجم تا پایان اسفندماه امسال مردم تمام اقلام و نیازمندی‌های آجیل، شیرینی و شکلات عید خود را خریداری کرده و زودتر از این موعد اقدام نکنند.

معاون اتاق اصناف مرکز مازندران از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را به شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی برای تامین آجیل، شیرینی و شکلات مردم در مازندران

برچسب ها: پربازدیدها ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
آقا خواهشن مسولین در موردهیچ چیزی چه خوب چه بد اظهار نظر نکنن چون هر موقع گفتن ارزان میشه یا افزایش قیمت نداریم اتفاقا قیمت دو برابر میشه به خدا دیگه خسته شدیم
آخرین اخبار