رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان گفت: برای معرفی توانمندی‌ها و گنجینه فعالیت‌ها این دانشگاه موزه تربیت معلم در استان ایجاد می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یحیی معروفی رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان امروز چهارشنبه در جشن یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس مرکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان چهار کمیته مستند سازی، علمی، اطلاع رسانی و اجرایی تشکیل شده تا گوشه‌ای از تاریخ معلمی به جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد رونمانی از کتاب تعلیم و تربیت معلم کردستان و گشایش نمایشگاه هشت غرفه‌ای هستیم، افزود: غرفه ۲۳ شهید تربیت معلم استان، معرفی یاوران دانشگاه فرهنگیان، اسناد و مدارک و تجربه‌های موفق معلمی و فیلم‌های کوتاه آموزش از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

معروفی با اشاره به آغاز فعالیت تربیت معلم در این استان از سال ۱۳۲۴ گفت: نمایشگاه مذکور آغازی برای ایجاد موزه تربیت معلم است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان افزود: انتظار می‌رود عملیات اجرایی این موزه با حمایت مسئولان استانی و دانشگاه فرهنگیان کشور به زودی آغاز شود تا دستاورد‌های ۷۳ ساله این دانشگاه در کردستان به تمام مردم معرفی شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.