مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۸ زندانی جرائم غیر عمد در این استان آزاد شدند.

۲۶۸ زندانی غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ مرحله آزادی سازی زندانی جرائم غیر عمد داشتیم که امیدوارم با حمایت خیرین این میزان تا پایان سال افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با جشن میلاد فاطمه الزهرا (س) ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد در یاسوج آزاد شدند، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۸ زندانی جرائم غیر عمد در این استان به کمک خیرین، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه آزاد شدند.

جمیاری ابراز کرد: ۶۸۳ نفر از زندانیان این استان مشمول عفو اعطایی مقام معظم رهبری قرار گرفتند که از این تعداد ۴۵۰ نفر آزاد و مابقی نیز تخفیف مجازات گرفتند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم آمار زندنیان مشمول عفو مقام معظم رهبری به یک هزار نفر برسد، ادامه داد: نگاه جامعه زندانبانی به زندانیان همراه با رافت اسلامی و توجه به کرامت انسانی افراد از دستاودر‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان با جشن میلاد فاطمه الزهرا (س) ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد در یاسوج آزاد شدند که از این تعداد ۳۷ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند.

انتهای پیام/غ

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.