با گذشت اولیاء دم قاتل از طناب چوبه دار نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسمی که شامگاه سه شنبه با حضور مسئولین و مردم شهرستان کازرون در مسجد الزهرا برگزارشد به میمنت میلاد حضرت فاطمه زهرا، خانواده اولیاء دم از قصاص قاتل تنها فرزندش گذشت کرد و قاتل از اعدام نجات یافت.

رئیس دادگستری کازرون دراین مراسم گفت: قاتل در خرداد ماه ۹۲ جوان ۲۱ ساله به نام (ا-ن) را با چاقو به قتل رساند که پرونده قاتل با حکم در خواست قصاص به مرکز ارسال و پس طی مراحل قانونی قضائی و تایید مقامات قضائی کشور حکم اعدام صادر و در زندان شیراز درحالی که طناب اعدام به گردن قاتل انداخته شده بود خانواده دم طناب ازگردن قاتل بیرون آوردند و از قصاص نجات پیدا کرد.

سید ابراهیم موسوی رئیس دادگستری کازرون در مراسم تجلیل از خانواده مقتول گفت: تعداد ۸۴۰ زندانی به دلائل مختلف در کازرون زندانی هستند که بعضی از این افراد با مبلغ کمی می‌توانند آزاد شوند.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۲۷۰ زندانی در کازرون شامل عفو رهبری شدند و این تعداد به ۳۵۰ نفر هم خواهد رسید.

امام جمعه کازرون در این مراسم با قدردانی از خانواده نوراحمدی گنبدی خانواده مقتول گفت: این مجلس علاوه بر تجلیل الگوسازی هم است.

حجت الاسلام محمد خرسند با اشاره به اهمیت عفو در جامعه اسلامی ادامه داد: امروز نیاز به عفو داریم البته عفو تنها در قتل نیست باید در همه چیز اهل عفو و گذشت باشیم اگر عفو باشد دادگاه‌ها هم خلوت می‌شود.

در پایان پدر مقتول بیان کرد: این عفو بدون چشم داشتی و دریافتی با رضایت کامل انجام داده ام دراین مراسم لوح تقدیر امام جمعه فرماندار و رئیس دادگستری کازرون و دیگر مسولان به خانواده مقتول اهدا شد.

انتهای پیام/چ

نجات جان قاتل با گذشت اولیاء دم 

برچسب ها: قتل ، نماز جمعه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار