جشنواره امین در چهار عرصه هنرهای ادبی ، تجسمی ، تصویری و شفاهی ویژه طلاب خواهر

رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به جشنواره امین در چهار عرصه هنرهای ادبی ، تجسمی ، تصویری و شفاهی ویژه طلاب خواهر ، نحوه برگزاری جشنواره ، زمینه ها و عرصه های شرکت در این جشنواره را تبیین کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی در جلسه توجیهی جشنواره فرهنگی هنری امین با بیان این که جشنواره در چهار عرصه هنر‌های ادبی، تجسمی، تصویری و هنر‌های شفاهی ویژه طلاب خواهر استان اصفهان برگزار می‌شود، اذعان داشت: جزوه‌ها و پوستر‌هایی نیز برای مدارس علمیه ارسال شده و در پایگاه اینترنتی مرسلات  توضیحات کافی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ارائه شده است.

وی گفت: در عرصه هنر‌های ادبی که شامل داستان نویسی، فیلمنامه نویسی، یادداشت نویسی و شعر می‌باشد، طلاب آثار خود را با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرسلات بارگزاری می‌کنند.

رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: عرصه دوم هنر‌های تجسمی است که شامل عکاسی، طراحی، نقاشی، خطاطی، گرافیک و طراحی پوستر است که به صورت حضوری آثار تحویل معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران می‌شود.

شجاعی، عرصه سوم برای ارائه آثار را هنر‌های تصویری عنوان کرد و افزود: این عرصه شامل فیلم کوتاه، پویا نمایی، نماهنگ، نرم افزار (اپلیکیشن و بازی‌های رایانه ای) است و طلابی که در این زمینه آثاری دارند می‌توانند این آثار را به معاونت فرهنگی حوزه خود ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: مقرر شده است طلاب آثار تجسمی و تصویری خود را به معاون فرهنگی مدارس علمیه تا تاریخ ۲۰ فروردین ۹۸ تحویل دهند.

رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عرصه چهارم شرکت طلاب در این جشنواره را شامل هنر‌های شفاهی بیان کرد و ادامه داد: این عرصه شامل هنر سخنوری، قصه گویی، کلاس داری واجرای برنامه کودک و مرثیه سرایی است و ثبت نام در این رشته‌ها تنها از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات صورت می‌گیرد، هم چنین دبیرخانه جشنواره از ۲۲ لغایت ۲۴ فروردین ۹۸ داوری آثار را به صورت متمرکز در مرکز مدیریت خواهران انجام می‌دهد.


شجاعی، افزود: به غیر از این چهار عرصه هنری یک بخش ویژه نیز در جشنواره وجود دارد که شامل ارائه آثار پیرامون شخصیت علمی و اجتماعی بانو مجتهده امین است، در هریک از این چهار عرصه طلابی که دارای اثری درباره زندگی و شخصیت اجتماعی و علمی بانو مجتهده امین آثاری داشته باشند به صورت ویژه داوری خواهد شد.

وی زمان اختتامیه این جشنواره را ۲۸ فروردین ۹۸ روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان اعلام کرد و گفت:: کار ویژه‌ای نیز به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به صورت متمرکز در دبیرخانه جشنواره انجام می‌شود که شامل بازنویسی کتاب بانو مجتهده امین به نام «روش خوشبختی و توصیه به خواهران ایمانی» است و سعی بر این است که این کتاب به زبان امروز به همت طلاب صاحب قلم حوزه علمیه اصفهان بازآفرینی شود.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امین ویژه طلاب خواهر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار