بازدید معاون وزیر رفاه از مجموعه فرهنگی هنری معلولان بهزیستی کرمانشاه

قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مجموعه فرهنگی هنری معلولان بهزیستی کرمانشاه" ویرا" بازدید کرد .

بازدید معاون وزیر رفاه از مجموعه فرهنگی هنری معلولان بهزیستی کرمانشاهبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از کارگاه فرهنگی-هنری معلولان بهزیستی "ویرا" با تقدیر از راه کشان مدیر این مجموعه و حمایت وی از معلولان تحت پوشش، گفت : این کارگاه نمونه اشتغال بزرگ برای معلولان است.

وی بر معرفی این کارگاه در سطح کشور و از طریق رسانه ملی تاکید کرد و گفت : در جلسه کارگروه اشتغال وزارتخانه برای معرفی این کارگاه با اعضا گفتگو خواهم داشت و حمایت‌های مادی و معنوی را از این مجموعه به عنوان پروژه موفقی برای اشتغال معلولان خواهیم داشت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در محل شیرخوارگاه آمنه شرایط لازم برای برپایی یک نمایشگاه دائمی و یا فصلی از آثار دستی این هنرمندان عزیز کرمانشاهی را فراهم خواهیم کرد، عنوان کرد: کمک به تجاری سازی و برندسازی این آثار ارزشمند هنری در زمینه اشتغال زایی مددجویان معلول با ارزش افزوده بالایی همراه خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

کارگاه ویرا نمونه اشتغال بزرگ برای معلولان

 

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.