وضعیت شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد با حضور استاندار خوزستان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با توجه به اینکه شبکه فاضلاب مناسب از جمله نیاز‌های یک شهر به شمار می‌رود مشکلات ناشی از فرسودگی و همچنین نشست لوله‌های فاضلاب در مناطق بسیاری از شهر سوسنگرد، باعث ایجاد معضلات فراوانی در اکثر محلات شهر شده است که در این راستا فرماندار شهرستان به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با پیگیری‌های استانی به دنبال حل این مشکل با دعوت از استاندار خوزستان و همچنین مدیر کل آب و فاضلاب استان، خواستار تامین اعتبار برای حل سریع مشکلات پیش آمده شدند.

غلامعباس هزارین، فرماندار دشت آزادگان در بازدیدی که به همراه استاندار خوزستان و مدیر کل آب و فاضلاب استان از سطح شهر بعمل آمد، گفت: فاضلاب در شهر سوسنگرد، دارای بیش از ۳۰ سال قدمت بوده و در آن از لوله آزبست که خاصیت خورندگی دارد استفاده شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه، طرح فاضلاب شهر سوسنگرد در زمانی اجرا شده که تکنولوژی آن در حد به کارگیری لوله آزبست بوده اجرایی شده، خوردگی ناشی از شوری زمین، موجب ریزش‌های مختلف و انسداد شبکه فاضلاب شده، به طوری که در حال حاضر فاضلاب شهر سوسنگرد، به نقطه بحرانی رسیده است و خواستار تامین اعتبار لازم برای بهسازی کلی فاضلاب شهر هستیم.

ساعدی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید و نشستی که صورت گرفت گفت: شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد مشکلات فروانی برای شهروندان بوجود آورده و باتوجه به فرسودگی بیش از حد این شبکه، خواستار توجه ویژه و اختصاص بودجه‌ای برای بهسازی این شبکه شد.

غلامعباس هزاریان فرماندار دشت آزادگان و ساعدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید و نشستی که برگزار شد اعلام کردند، مقرر شد به زودی پروژه بهسازی و تعویض شبکه فاضلاب در شهر سوسنگرد آغاز شود.

انتهای پیام/گ

بررسی شبکه وضعیت فاضلاب سوسنگرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.