سرپرست فرمانداری حمیدیه رفع مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در نشست بررسی و رفع مشکلات آب و فاضلاب شهری حمیدیه که با حضور کریمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، مدیر آبفا و شهردار حمیدیه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، خواستار اهتمام در توسعه شبکه برخی مناطق شهری و ترمیم نوارهای حفاری سطح شهر شد.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه به پروژه اصلاح شبکه و نوارهای حفاری شده اشاره کرد و گفت: رضایتمندی مردم در اولویت نخست است و باید به نحوی فعالیت کرد که مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی در ادامه ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر را مهم برشمردند و خواستار اهتمام در توسعه شبکه برخی مناطق شهری و همچنین همکاری با شهرداری حمیدیه در راستای رفع مشکلات فاضلاب و دفع آب های سطحی مناطقی از جمله کوی انقلاب شد.

در ادامه این نشست کریمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، ضمن اشاره به طرح جامع آب و فاضلاب و همچنین پیگیری های انجام شده در جهت اجرای نمودن طرح شبکه فاضلاب حمیدیه، قول مساعد در رفع مشکلات موجود بویژه ترمیم نوارهای حفاری شده در سطح شهر داد.

گفتنی است؛ سرپرست فرمانداری حمیدیه به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز و مسئولان دیگر از برخی مناطق شهری حمیدیه بازدید نمودند.

انتهای پیام/گ

شهروندان با مشکلات فاضلاب روبرو هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار