مدیر آموزش و پرورش شاوور از آماده سازی ۲ مدرسه در روستا‌های بیت فارس و بیت حاتم در شاوور به منظور بهره برداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی سیدنور، مدیر آموزش و پرورش شاوور با بیان اینکه ۲ مدرسه خیرساز در روستا‌های بیت فارس و بیت حاتم آماده بهره‌برداری هستند گفت: این ۲ مدرسه ۴ کلاسه دارای زیربنای ۱۷۰ و ۱۵۰ متر هستند که هرکدام با اعتبار ۳ میلیارد ریال ساخته شده‌اند.

وی بیان داشت: مدرسه بیت حاتم یک مدرسه پسرانه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و مدرسه بیت فارس یک مدرسه دخترانه برای مقطع متوسطه اول است.

سیدنور تصریح کرد: مدیرکل، مدیر نوسازی مدارس استان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و... نیز روز جمعه از این مدارس بازدید داشتند. این ۲ مدرسه هم اکنون آماده بهره‌برداری هستند.

مدیر آموزش و پرورش شاوور اذعان داشت: همچنین روز جمعه (۱۰ اسفندماه) کلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت فاطمه زهرا (س) در شاوور به زمین زده شد، ساخت این دبیرستان دخترانه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص وضعیت مدارس در شاوور با اشاره به برخی مشکلات موجود در این شهر، افزود: با تلاش‌های انجام شده تعداد مدارس کانکسی از ۱۰ مدرسه به ۴ مدرسه کاهش پیدا کرده است. امیدواریم با ادامه این تلاش‌ها شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی در شاوور باشیم. علاوه بر این در منطقه عبدالخان با مساله کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم که امیدواریم این مساله نیز حل شود.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از مدارس روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار