مدیر آموزش و پرورش کاشان از آماده سازی ۱۰۸ مدرسه در راستای اسکان مسافران نوروزی در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین مقنی مدیر آموزش و پرورش کاشان، با بیان اینکه مدارس کاشان همچون سال‌های گذشته پذیرای مسافران نوروزی است، اظهار داشت: تعداد کل مدارس تحت پوشش اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸ به ۱۰۸ مدرسه می‌رسد که با این تعداد مدرسه یک هزار و ۲۵ کلاس در کاشان تحت پوشش اسکان مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

 
وی با بیان اینکه این مدارس در سه گروه الف. و ب. و ویژه قرار می‌گیرد، افزود: دو مدرسه با ۲۴ کلاس در گروه مدارس ویژه، ۱۵ مدرسه با ۱۸۰ کلاس در گروه الف. و ۹۱ مدرسه با ۸۲۱ کلاس در گروه ب. قرار دارند.
 
مدیر آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه محل استقرار ستاد اسکان نوروزی امسال سالن رضوی است، ابراز داشت: امکانات مدارس گروه ویژه شامل هر کلاس تخت، فرش، پتو، بالشت، یخچال تلویزیون و آشپزخانه و سرویس بهداشتی مشترک است.
 
وی گفت: همچنین مدارس گروه الف. دارای فرش، پتو، بالشت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه و سرویس مشترک و گروه ب. دارای یخچال و تلویزیون و آشپزخانه و سرویس مشترک هستند.
 
مقنی از رزرو اینترنتی محل اسکان نوروزی در مدارس کاشان خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت تا ۶ مدرسه را به صورت اینترنتی رزروکنند.
 
انتهای پیام/م
 

پیش بینی اسکان فرهنگیان در۱۰۸ مدرسه کاشان در نوروز ۹۸

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.