رئیس حوزه قضایی لواسانات از پلمپ محل برگزاری شوی لباس خارج از عرف خبر داد.

محل برگزاری شو لباس خارج از عرف پلمپ شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز فیلمی در فضای مجازی با موضوع برگزاری یک شو لباس خارج از عرف در منطقه لواسان منتشر شد.


بیشتر بخوانید: نمایش لباس یا ولنگاری فرهنگی؟ + فیلم


رئیس حوزه قضایی لواسانات با اعلام اینکه مکان مورد نظر تعطیل و پلمب شده است، گفت: دستگاه قضایی از همان ابتدا به فوریت وارد عمل شده و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.

رئیس حوزه قضایی لواسانات تاکید کرد: دستگاه قضایی برخورد جدی با مسببان برگزاری این مراسم غیر اخلاقی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به غیرقانونی بودن برگزاری مزون لباس‌های خارجی در تالار مجتمع اسکای سنتر اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اطلاع از برگزاری مزون لباس‌های خارجی با استفاده از مدلینگ‌های آقا و خانم در منطقه لواسانات تهران، بلافاصله به محل برگزاری این به اصطلاح نمایشگاه لباس در مجتمع اسکای سنتر منطقه لواسانات تهران مراجعه کرده و برابر وظیفه قانونی از ادامه فعالیت این نمایشگاه جلوگیری کردند؛ در ادامه و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، ساعتی پیش تالار محل برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی لباس تعطیل و پلمپ شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
قوه قضاییه جلوی مواد مخدر و اعتیاد بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
چرا باید برگزار کنندگان چنین محافلی ، با وجود اینکه قطعاً می دانند کاری خلاف عرف و شرع و قوانین حکومت اسلامی انجام می دهند، جرأت چنین کاری (کاری محصول اتاق فکر بیگانگان) را دارند؟ ایا پیشگیری بهتر از درمان نیست؟ آیا یک نیروی امنیتی خوب نباید مثل هوا در هر زمان و مکانی بهنگام و حتی زود هنگام حاضر و پویا باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
خب شد پلمپ شد آخه اون چه لباسایی بود تن کرده بودن فشن شوی وحشت بود بابا
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات در ملاء عام صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
لطفا یکی با اینا برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
این کار کافی نیست. باید عناصری که در این فیلم بی حجابند و...را نیز تحت تعقیب قرار دهید. مقصر غیر از صاحب ملک و کارگردانش تمامی عواملی هستند که حضور دارند و اجرا می کنند و فیلم گرفته و پخش می کنند. یکی از جرمهایشان تضعیف اخلاقیات و فرهنگ جامعه به فسق و آشکار کردن و تبلیغ فحشا در جامعه است. این مطلابیست که متاسفانه ظاهرا کسی به فکرش نیست. مطلب دیگر اگر و اگر مجازاتشان کردید آن را به اطلاع عموم برسانید که همه بفهمند برخورد شد و مجازات شدند.
آخرین اخبار