مایکروسافت کنسول نسل بعد Xbox را در E3 2019 معرفی خواهد کرد.

نسل بعدی ایکس باکس به زودی معرفی خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت بزرگترین و مشهورترین شرکت ساخت نرم افزار و سخت افزار در دنیاست که در سال ۲۰۰۱ اولین کنسول خود را عرضه کرد. این شرکت کنسول‌های خود را با نام ایکس باکس تولید و عرضه می‌کند که از همان ابتدا بسیار موفق بوده  است. مایکروسافت در E3، ۲۰۱۸  اعلام کرد، در حال توسعه و قدرتمند سازی کنسول جدید خود است. طبق گزارشی که از سایت فرانسوی JeuxVideo منتشر شده است، مایکروسافت برخلاف اعلام قبلی خود که قرار بود کنسول نسل بعدی ایکس باکس را در سال ۲۰۲۰ معرفی کند، قصد رونمایی از دو کنسول نسل بعدی Xbox، در E3، ۲۰۱۹  را دارد.

بر اساس گزارش این سایت، یکی از این دو کنسول Anconda و دیگری "Lockhart" نامگذاری شده است. این سایت اعلام کرده است ایکس باکس Lockhart یک دستگاه سطح بالا و قدرتمند بوده، اما در مقایسه با ایکس باکس Anconda دستگاه ضعیف تری به شمار می‌رود. ایکس باکس Anconda قدرتمند‌ترین کنسول ساخته شده توسط مایکروسافت خواهد بود که شباهت بسیار زیادی با کنسول  Xbox One X. دارد، اما طبق اعلام‌های قبلی مایکروسافت این کنسول دارای RAM و گرافیکی بالاتر از Xbox One X.  است. مشخصات اعلام شده این دو کنسول را در ادامه مشاهده می‌کنید:

Xbox Lockhart
CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 4+ Teraflops
RAM: 12 GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s. SSD hard drive

Xbox Anaconda
CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 12+ Teraflops
RAM: 16GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s. SSD hard drive
 

همانطور که در نمایشگاه E3، ۲۰۱۸ اعلام شده بود  بازی Halo Infinite که برای دو کنسول جدید مایکروسافت ساخته شده، با عرضه  دو کنسول  Anaconda و Lockhart منتشر خواهد شد، اما مایکروسافت در تلاش است تا با اعمال تغییراتی در بازی Halo Infinit، بتوان آنرا روی کنسول Xbox One نیز اجرا کرد. این اطلاعات هنوز به تایید قطعی توسط مایکروسافت نرسیده است و نمی‌توان آن‌ها را به یقین گفت، اما انتظار میرود به دلیل حضور شرکت سونی در این نمایشگاه، مایکروسافت هر چه آماده  دارد را معرفی کند و باید منتظر بود مایکروسافت کنسول‌های قدرتمندش را معرفی کند.

شایعه‌ای نیز مبنی بر همکاری مایکروسافت با نینتندو وجود داشت که طبق آن مایکروسافت قصد اجرای بازی‌های Xbox  را بر سویچ داشت که صحت آن در نمایشگاه E3، ۲۰۱۹ آشکار خواهد شد.

انتهای پیام/

کنسول جدید مایکروسافت به زودی معرفی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار