فرماندار شهرستان بهبهان گفت: حضور مسافران نوروزی یک فرصت طلایی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان است که باید بهره برداری مناسب از این فرصت صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حری، فرماندار بهبهان بیان داشت: برنامه ریزی برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان و بررسی مصوبات سال جاری انجام شد.

وی افزود: حضور مسافران نوروزی یک فرصت طلایی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان است که باید بهره برداری مناسب از این فرصت صورت گیرد.

حری عنوان کرد: در ایام آغازین سال نو هفته فرهنگی بهبهان با اجرای ویژه برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

فرماندار بهبهان گفت: در سال ۹۷ شورای آموزش و پرورش ۵۶ مصوبه داشته که صد درصد آن اجرایی شده، ضمن تشکر از اعضای محترم شورا، انتظار می‌رود در سال آتی رویکرد شورای آموزش و پرورش برنامه محور باشد.

وی ادامه داد: باید اولویت بندی مسائل آموزشی و پرورشی مشخص و براساس آن نقشه راه تدوین شود.

حری در پایام گفت: باید آسیب شناسی مسایل اجتماعی صورت‌گیرد و نقشه خطر پذیری دانش آموزان در حوزه مسائل اجتماعی تدوین و برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

مهیا سازی امکانات برای مهمانان نوروزی

برچسب ها: نوروز ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار