نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی

همزمان با سراسر کشور ، زنگ جشن نیکوکاری در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد.

نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،زنگ آغاز جشن نیکوکاری امروز بصورت نمادین در دبیرستان امام خمینی ارومیه با عزیز سهندی حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی"ره" و مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در این مراسم گفت: مراسم جشن نیکوکاری از امروز به مدت سه روز در ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار و همچنین یک و ۷۵۰ مدرسه استان با مشارکت صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسیج مستضعفان اجرا می‌شود.

سهندی افزود: از امروز ۴۰۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در میان دانش‌آموزان یک هزار و ۷۵۰ مدرسه استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز دانش آموزان خیر و نیکوکار مدارس استان مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی کمک کرده بودند که با هماهنگی آموزش و پرورش استان به عنوان عیدانه در میان دانش‌آموزان‌نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد با اظهار اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌شود،بیان کرد: این جشن ۱۵ اسفند در مدارس، ۱۶ اسفند در پایگاه‌های ثابت و سیار و ۱۷ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

سهندی با بیان اینکه امسال مردم و مؤسسات خیریه، پیش از کمیته امداد به استقبال این جشن خداپسندانه رفته‌اند و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کرده اند، گفت: در روز‌های اخیر مردم خیر و موسسات خیریه مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری و به ادارات این نهاد در سراسر استان اهدا‌ء کرده‌اند. همچنین به دستور استاندار آذربایجان‌غربی یک و نیم میلیارد تومان برای سه هزار دانش‌آموز مناطق محروم روستایی و مرزی استان به عنوان عیدانه دولت تخصیص یافته که در آستانه سال جدید به آن‌ها اهدا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مردم خیر استان می‌توانند از طریق برنامه‌های کاربردی سنا، سکه، سامانه #۱*۸۸۷۷* یا از طریق تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ به صورت تلفنی کمک‌های خود را اهدا کنند.

 

انتهای پیام /ت

استقبال مردم آذربایجان غربی از جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.