کانال مجازی ریحانه قسمتی از بیانان مقام معظم رهبری در خصوص اعتبار زن را با تصویری متفاوت در حساب کاربری توییترش به اشتراک گذاشت.

اعتبار زنان در غرب از زبان رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری توییتر ریحانه منتسب به بخش زن و خانواده سایت دفتر حفط و نشر آثار مقام معظم رهبری؛ صفحه‌ای ویژه‌ی ‏انعکاس دیدگاه‌های آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی مسائل زن، خانواده و سبک زندگی است. به تازگی این صفحه قسمتی از سخنان مقام معظم رهبری در آذر ماه سال رهبر انقلاب ۱۳۷۱  درباره اعتبار زنان در غرب را همراه با تصویری به اشتراک گذاشته است.

این سخنان به مناسبت ولادت بانوی دو عالم صدّیقه کبری سلام‌الله‌علیها در جمع دانشگاهیان و فرهنگیان و افرادسیاسی‌ و خانواده‌های محترم شهدا مطرح شده است.در قسمتی از این سخنان رهبر انقلاب موضوع  اعتبار زنان در غرب را مطرح کردند:

دنیای استکبارىِ سرشار از جاهلیّت، در اشتباه است که خیال میکند ارزش و اعتبار زن به این است که خود را در چشم مردان آرایش کند تا چشمهای هرزه به او نگاه کنند و از او تمتّع گیرند و او را تحسین نمایند. بساط آن‌چیزی که امروز به‌عنوان «آزادی زن» در دنیا و از سوی فرهنگ منحطّ غربی پهن‌شده‌است، برپایه این است که زن را در معرض دید مرد قرار دهند تا از او تمتّعات جنسی ببرند. مردان از آنها لذّت ببرند و زنها وسیله التذاذ مردان شوند. این، آزادی زن است؟ کسانی که در دنیای جاهل و غافل و گمراه تمدّن غربی ادّعا میکنند طرفدار حقوق بشرند، در حقیقت ستمگران به زن هستند. زن را به چشم یک انسان والا نگاه کنید، تا معلوم شود که تکامل و حق او و آزادی او چیست. زن را به‌عنوان موجودی که میتواند مایه‌ای برای صلاح جامعه با پرورش انسانهای والا شود نگاه‌کنید، تا معلوم شود که حقّ زن چیست و آزادی او چگونه است. زن را به چشم آن عنصر اصلی تشکیل خانواده در نظر بگیرید؛ که خانواده اگرچه از مرد و زن تشکیل میشود و هر دو در تشکیل خانواده و موجودیت آن مؤثّرند، اما آسایش فضای خانواده، آرامش و سکونتی که در فضای خانه است، به برکت زن و طبیعت زنانه است. با این چشم به زن نگاه‌کنند تا معلوم شود که او چگونه کمال پیدامیکند و حقوقش در چیست.

حالا این سخنان سبب شده است تا حساب کاربری ریحانه با استناد به آن دست به انتشار توییتی در حساب کاربری خود بزند.در ادامه می‌توانید این پست را ببینید:

رهبر انقلاب: دنیای استکباریِ سرشار از جاهلیّت، در اشتباه است که خیال می کند ارزش و اعتبار زن به این است که خود را در چشم مردان آرایش کند تا چشم‌های هرزه به او نگاه کنند و از او تمتّع گیرند و او را تحسین نمایند.

اعتبار زنان در غرب از زبان رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.