مسول عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج در ساوه گفت: کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان می‌تواند مشکلات اقتصادی را مرتفع کند.

رفع مشکلات اقتصادی در گرو کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار آبنوش مسول عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج یادواره شهدا روستای یَل آیاد ساوه گفت: کشور امروز در شرایطی قرار دارد که کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولین می‌تواند؛ مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را مرتفع نماید.

سردار آبنوش افزود در این یادواره دستیابی به پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور را در سایه حرکت‌های جهادی دانشمندان جوان کشور بیان کرد و افزود: شهدا انقلاب اسلامی با تاسی به ائمه اطهار (س)، مستکبرین و متجاوزین را به زانو درآوردند.

وی اضافه کرد: شهدا به همه ما درس ایستادگی در برابر زیاده خواهی را با رمز ولایت پذیری و ظلم ستیزی آموختند و نسل جوان امروز وظیفه دارد حافظ آرمان‌های شهدای گرانقدر در ادامه مسیر انقلاب اسلامی باشند.

یادواره ۲۴ شهید روستای یَل آباد شهرستان ساوه با عنوان، سجاده نشینان ره عشق با حضور خانواده شهدا، مردم و مسولان در حسینه این روستا برگزار شد و قرائت اشعار حماسی و اجرای گروه سرود از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

شهرستان ساوه در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام / ج.

سخنان سردار آبنوش در یادواره شهدا روستای یَل آیاد ساوه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار