شرکت Polestar با ارائه نرم‌افزاری به نام Polestar Explore امکان کنترل نرم افزاری خودرو را نیز فراهم کرده است.

فناوری جدید شرکت Polerstar امکان کنترل خودرو توسط گوشی را فراهم می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Polestar را از همین حالا باید جزو دسته‌ای قرار دهیم که با ترکیب دو فناوری و صنعت مختلف خواهان رسیدن به جایگاه‌های بالاتری است. این شرکت قصد دارد با اضافه کردن یک نرم‌افزار به سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس دسترسی هر چه بهتر خریدارانش به امکانات خود را میسر کند. او برای این کار اقداماتی انجام داده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

این شرکت نرم‌فزاری با نام Polestar Explore را برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس ارائه کرده است. این نرم‌افزار در واقع بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر است که به افراد اجازه می‌دهد تقریبا همه چیز خودرو خود را به صورت مجازی کنترل کنند. برای مثال شما می‌توانید از طریق این نرم‌افزار درباره Polestar 2 مطالعه کرده، آن را بررسی و حتی پیش خرید کنید؛ بدون آن که برای دیدنش مجبور شوید مسافت زیادی را طی کنید.

فناوری جدید شرکت Polerstar امکان کنترل خودرو توسط گوشی را فراهم می‌کند +تصویر

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید از تلفن همراه خود به عنوان سوئیچ این خودرو استفاده کنید. در نتیجه نیازی به استفاده از کلید خود آن نیست و تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی یا استفاده از دستگیره، در این خودرو باز می‌شود.

دیدن فناوری‌های دیگر در این خودرو اصلا غیرمنتظره نیست زیرا گفته می‌شود در Polester 2 از سیستم سرگرمی اندرویدی استفاده شده است. این شرکت با این کار آینده نگری خود را ثابت کرده است. زیرا تصور کنید نسلی که با گوشی‌های هوشمند بزرگ شده‌اند چگونه می‌توانند یک دسته کلید بزرگ شامل سوئیچ ماشین، دزدگیر، کلید خانه و موارد این چنینی را حمل کنند؟ واضح است که با پیشرفت هر چه بیشتر فناوری، این قابلیت‌ها را به زودی در محصولات دیگر این خودرو و حتی شرکت‌های دیگر خواهیم دید.


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

خرید و کنترل خودرو با گوشی

برچسب ها: فناوری ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار