امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن همچنان قابل اعتماد نیست و اعتماد به او، به کشور ضربه می زند .

دشمن همچنان قابل اعتماد نیست ، اعتماد به او، به کشور ضربه می زندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری خطیب جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند گفت: اگر میخواهیم رأی و اعتماد مردم را داشته باشیم، هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کنیم.

وی افزود: عملکرد دشمن در برجام بیش از پیش نشان داد که غربیها و به ویژه آمریکا قابل اعتماد نیستند و اروپایی ها نیز همان راه آمریکا را ادامه می دهند و نباید به آنها نیز اعتماد کرد.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: اگر به جای نظام سرمایه داری اروپا، اقتصاد مقاومتی خود را پیاده و به توان و تخصص جوانان خود اعتماد کنیم، تمام مشکلات اقتصادی کشور حل می شود و اقتصاد ایران از این هرج و مرج در می آید.

خطیب جمعه موقت بیرجند، ریشه مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را در بی توجهی به فرهنگ غنی خودمان و منابع غنی اسلامی شهادت و ولایت و ظرفیت های داخلی کشور دانست.

وی افزود: ما پس از انقلاب و جنگ تحمیلی، پیشرفتهای زیادی در زمینه های علمی، نظامی و پزشکی داریم اما هرج و مرج اقتصادی کشور، این دستاوردها را کمرنگ کرده است.

امام جمعه موقت بیرجند، آغاز ماه مبارک رجب‌، ولادت امام محمد باقر(ع) و ولادت حضرت علی (ع) را از مناسبتهای خوش یمن ماه اسفند برشمرد که باید از فضیلتهای آن بهره بگیریم و با تیکه بر راه و روش امامان معصوم علیهم السلام برای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب و اعتلای علمی کشور قدم برداریم.

انتهای پیام / ط ا

 بی توجهی به فرهنگ غنی، ریشه مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.