استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان متولی و ستاد خدمات سفر‌های نوروزی این استان با تلاش مضاعف، تمهیدات لازم را برای میزبانی مناسب و استقبال از مسافران، مهمانان و گردشگران نوروزی فراهم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : فعالیت مناسب ستاد خدمات سفر‌های نوروزی کهگیلویه و بویراحمد مستلزم هماهنگی دستگاه‌ها با یکدیگر بوده از این روی هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی ضروری است.

ی افزود: میزان آمادگی مسئولان متولی در مقابله با شرایط بحرانی در استان باید افزایش یابد، زیرا که در سال جاری علی رغم وجود تجهیزات و نیروی انسانی کافی، عملکرد مثبتی در هنگام وقوع بحران وجود نداشته است.

احمدی بیان کرد: ماشین آلات و دستگاه‌های خدمات رسان پیش از وقوع هرگونه بحرانی در محور‌های حادثه خیز و پرترافیک استان حضور داشته باشند تا میزان بروز آسیب‌ها را کاهش دهند.

وی عنوان کرد: برای پیشگیری از هرگونه حادثه تلخ می‌طلبد تمهیدات لازم با توجه به شرایط جوی استان اندیشیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط کنونی کشور، ابراز داشت: برای کاهش دغدغه‌های ذهنی مردم باید زمینه لازم برای گذران ایام خوش مسافران در استان مهیا شود و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه شهرداری‌ها در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهرداران مناطق ۱۷ گانه کهگیلویه و بویراحمد پای کار باشند و نسبت به زیباسازی مبلمان شهری برای استقبال هرچه بهتر مسافران اقدام کنند.

احمدی خواستار تهیه و تدوین بسته خدمات رسانی از سوی دستگاه‌های متولی شد و افزود: در نشست ستاد خدمات سفر بیشترین تمرکز بر روی هماهنگی بین دستگاهی برای استقبال باشکوه از مسافران باشد.

انتهای پیام/غ

تلاش برای خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز 98 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.