هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال روز گذشته برگزار شد و در نهایت ۳ بازی با حرف و حدیث به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران چند دیدار حساس را در خود جای داد و در نهایت حرف و حدیث‌های فراوانی را پیرامون فوتبال پاک به همراه داشت.

پرسپولیس - نساجی در مازندران

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی روز گذشته با تساوی یک - یک به پایان رسید و قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی داور سرشناس کشورمان بود.

یک تصمیم در دقایق پایانی در صحنه خطا روی ترابی و ۲ صحنه دیگر که پرسپولیسی‌ها معتقدند باید برای این تیم اعلام پنالتی می‌شد از مواردی بود که بعد از بازی فغانی و فوتبال پاک را زیر سوال بُرد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال/ من مشکوکم!////////////

اینکه پرسپولیسی‌ها چقدر روی حرفشان مصمم هستند و این اشتباه فغانی را عمدی می‌دانند بر ما پوشیده است، اما همین قدر کافی که ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز با فیلم بازی به کمیته انضباطی خواهد رفت.

کانال‌های هواداری پرسپولیس معتقدند همسر فغانی استقلالی است و این داور بدش نمی‌آید همسرش را در بازی این چنینی خوشحال کند و این موضوع باعث شده پرسپولیس متضرر شود.

تراکتور سازی - ماشین سازی

دیدار پر حاشیه هفته به این ۲ تیم تبریزی اطلاق شد جایی که یک دربی حساس در تبریز از ۲ تیم و یک مالک صدا همه را در آورد تا جایی که کامنت‌های منتشره در پیج فیفا خبر از تبانی و درخواست رسیدگی داشت.

ماجرا از این قرار بود که در یک صحنه توپ به راحتی در اختیار دروازه‌بان ماشین سازی قرار می‌گرفت و مدافع این تیم با یک دخالت بی جا توپ را در مقابل اشکان دژاگه انداخت و بقیه ماجرا و تراکتور یک بر صفر پیروزی شد.

این اتفاق هر چند از سوی تبریزی‌ها ادعای بی اساس خوانده شد، اما از مواردی بود که در کانال‌های تلگرامی رقبا حسابی داغ بود و هواداران پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اتفاقی خلاف فوتبال پاک بودند.

سپاهان و پار س - جنوبی جم

این دیدار اگر چه با یک گل به سود تیم اصفهانی به پایان رسید، اما رحمان احمدی دروازه‌بان پارس با وجود دفع توپ در اکثر دقایق بازی در صحنه گل بسیار ضعیف عمل کرد و همین موضوع واکنش زیادی در فضای مجازی و حقیقی داشت و برخی کانال‌های هواداری معتقد بودند که این بازی ضمانتی برای بازگشت رحمان احمدی به سپاهان در فصل آتی است.

هفته‌ی جولان مشکوک‌ها در فضای مجازی/ فوتبال پاکم آرزوست!

به هر حال این ۳ بازی باعث شد چند روزی خوراک فضای مجازی، فوتبال پاک باشد و بررسی این موضوع مثل سال‌های قبل و موارد مشکوک نه تنها قابل اثبات نیست بلکه متهمان اینگونه پرونده‌ها (در صورتی که صحت داشته باشد و جُرمی هم ثابت شود) باز هم مدعی خواهند بود و از شایعه پراکنان شکایت خواهند کرد.

ما معتقدیم فوتبال را همانگونه که می‌بینیم تفسیرمی کنیم و شاید روز گذشته هم به دلیل اینکه ذهنیت تبانی و ... را در خودمان پرورش داده بودیم همانگونه مشکوک دیدیم.

فوتبال ما پاک است و قهرمانش هر استانی باشد باز هم ایرانی است.

انتهای پیام/

تبانی در لیگ برتر فوتبال؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار