معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: مددجویان این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت امداد، ۱۰ خدمت را به صورت اینترنتی درخواست و پیگیری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: مددجویان تحت حمایت می‌توانند درخواست ارائه ۱۰ خدمت در حوزه‌های مختلف را به صورت اینترنتی ثبت و پیگیری کنند.

صیادی ادامه داد: مددجویان تحت حمایت می‌توانند بدون مراجعه به کمیته امداد و تنها از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی E.EMDAD.IR، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه، امکان ثبت اینترنتی درخواست ۱۰ خدمت شامل تعمیرات و بازسازی مسکن، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش‌آموزی، خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک ازدواج پسران، خدمات نظام وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا برای مددجویان فراهم شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کارگشایی عنوان کرد: در ۱۱ ماه امسال ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به پنج هزار و ۶۵۰ مددجو تا سقف پنج میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

پرداخت  ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار