استاندار یزد گفت: جوانان نیازمند این هستند که دولت یا مسئولان در نهادهای مختلف، زمینه‌ها و بستر فعالیت بهتر را برای آن‌ها فراهم کنند.

باورمندسازی توان جوانان در بیانیه گام دوم انقلابمحمد علی طالبی استاندار یزد در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام دوم انقلاب و پیاده سازی آن در استان یزد، گفت: نکته ای که می‌توان از بیانیه گام دوم انقلاب استخراج کرد، باورمند سازی توان جوانان بوده که در بیانیه مقام معظم رهبری مطرح شده است.

استاندار یزد در ادامه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد فعالیت جوانان، راه را برای نقش آفرینی آنان در عرصه‌های مختلف باز خواهد کرد، ان‌شاالله این موضوع را ما با جدیت تمام در استان یزد عملیاتی خواهیم کرد.

طالبی با بیان اینکه ما سعی داریم تا فرصت‌ها  در اختیار جوانان قرار گیرد،  گفت: ان شاالله ما فرصت‌های مختلفی را برای نقش آفرینی جوانان فراهم خواهیم کرد.   چه کسانی که در بدنه اجرایی و در اجرای مسئولیت‌های مختلف در رابطه با آرمان‌ها  و اهداف انقلاب فعالیت می‌کنند و چه کسانی که در بخش‌های غیر دولتی در بستر فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستند؛ باید در نقش‌آفرینی گام دوم انقلاب سهمیم باشند.

وی در ادامه افزود: جوانان نیازمند این هستند که دولت یا مسئولان در نهادهای مختلف، زمینه‌ها و بستر فعالیت بهتر را برای  آنها فراهم کنند. از این رو ما این موضوع را  به عنوان موضوع اصلی و اساسی در جلسات مختلف به آن پرداختیم و ان شاالله با برنامه‌ای جامع و مدون برای دستیابی به آرمان‌های مد نظر مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده، انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار