محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درمورد شرایط بازی با تیم عمان صحبت کرد.

محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از شرایط تیم‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا  و پیش از بازی با تیم عمان گفت: اول از همه بسیار خوشحالیم که در بازی اول مقابل  عراق به پیروزی دست پیدا کردیم. اما در این رقابت‌ها همه تیم‌ها در تلاش هستند تا سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه را بدست آورند.  

وی در ادامه در ارتباط با بازی دوم و آخر تیم ملی در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم قدرتمند عمان بیان کرد: تیم ملی عمان تیم بسیار خوبی است و در حد مدعی جام نشان داده است، ولی ما در تلاش هستیم تا  با ارائه بازی مقابل عمان صدرنشین گروه خودمان لقب بگیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در ارتباط با میزبانی این مسابقات توسط تایلندی‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه کشور‌های ایران و تایلند اختلاف ساعت و آب و هوایی زیادی با یکدیگر دارند، در ابتدا بازیکنان با شرایط هماهنگ نشده بودند. اما رفته رفته بچه‌ها به شرایط آرمانی خود برگشتند.

احمدزاده در ارتباط با مدعیان اصلی کسب جام عنوان کرد: تیم‌های عمان، ژاپن، امارات و تیم ملی کشورمان است و جدال اصلی قهرمانی میان این چند تیم صورت می‌گیرد. شرایط تیم ما بسیار خوب است و  در تلاش هستیم تا بازی‌ها را با قدرت ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید:

تمرین ساحلی‌بازان صبح امروز پیگیری شد

میرشکاری:عراق به دنبال بازی فنی نبود

اوکتاویو: اولین قدم در مسابقات آسیایی را محکم برداشتیم


انتهای پیام/

صحبت های کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از بازی با عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار