راه اندازی پارک علم و فناوری در تمام شهرستان‌های اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری در تمام شهرستان‌های استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل بعد از ظهر امروز در بازدید از محل مرکز رشد واحد‌های فناور خلخال از راه اندازی مرکز رشد واحد‌های فناور خلخال اظهار داشت: با توجه به اهمیت توسعه مراکز فناور پارک علم و فناوری در تمام شهرستان‌های استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی این مراکز اولویت اساسی است افزود: درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت افراد خلاق و صاحب ایده در راستای توسعه مراکز تحقیقاتی و دانش‌بنیان اقدامات اساسی انجام داده و در این زمینه حمایت و همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه اولویت اساسی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اهمیت به برنامه‌های مربوط به بخش کشاورزی نیازمند اهمیت به پژوهش و تلفیق آن با نوآوری جوانان ایده‌پردازان است که در این زمینه در تلاش هستیم تا اهداف اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیده و چالش‌های بخش کشاورزی استان را برطرف کنیم.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: اجرای طرح ها‌ی آبیاری نوین کم‌فشار نیز از طرح‌های جدیدی است که ایده‌ها و طرح‌های مربوطه در این زمینه حمایت می‌شود تا بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کرده و با نقش آفرینی کسب و کار‌های خلاق دانش بنیان چالش‌های موجود را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: توسعه ساختار‌های دانش‌بنیان در استان یک اولویت اساسی است که در تلاش هستیم تا بتوانیم در امر توسعه کارآفرینی و دستیابی به برنامه‌های پارک علم و فناوری استان به شکل مناسب و قابل قبول عمل کنیم که این مسئله نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح ها‌ی آبیاری نوین کم‌فشار در اردبیل

برچسب ها: فناوری ، دانش بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.