فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امنیت و آرامش برای مسافران و گردشگران نوروزی در خراسان جنوبی از سوی پلیس فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه  پلیس با توان ۱۰۰ درصدی در طول تعطیلات نوروزی در کنار مردم خواهد بود.افزود:  با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌شود.

سردار شجاع ادامه داد: گرچه در زمینه عرضه مواد محترقه غیرمجاز در استان کاهش داشتیم، اما با افرادی که مواد محترقه غیرمجاز عرضه کنند برخورد می‌شود.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام نوروز شمار گرو‌ه ها افزایش پیدا می‌کند و ۱۰۰ دستگاه خودرو برای کمک رسانی در حوزه‌های ترافیکی و انتظامی پیش بینی شده است.

وی تأکید کرد: راننده‌ها در ایام نوروز نکات ایمنی را رعایت کنند و هم استانی‌ها نیز در حفظ اموال خود دقت لازم را داشته باشند.

سردار شجاع همچنین به کاهش کشفیات مواد مخدر اشاره کرد واظهار کرد: از ابتدای سال،  با هوشیاری عوامل انتظامی از ورود و توزیع  بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر در استان جلوگیری شده است.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با رانندگان متخلف نیز برخورد جدی می‌شود و از ابتدای سال  ۲ هزار و ۸۱۸ دستگاه انواع خودرو توقیف شد که از این تعداد ۸۵۸ دستگاه دارای خلافی بالای یک میلیون تومان بود.

وی همچنین به ۶ هزار و ۲۵۴ فقره تصادف از ابتدای سال در استان اشاره کرد وافزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است.

سردار شجاع  همچنین از افزایش ۹۷ درصدی وقوع پرونده‌های جرائم فضای مجازی از ابتدای سال خبر داد.

انتهای پیام / ط ا

افزایش ۹۷ درصدی  وقوع پرونده‌های جرائم فضای مجازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.