نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امنیت ایران زبانزد دنیا

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ایران را به عنوان نقطه‌ای امن زبانزد در جهان اعلام کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب با اعتماد خاص به مرزبانی، امانت کشور را به شما سپرده اند.

امنیت ایران زبانزد دنیابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرز گفت:مرز، ناموس جامعه و تلاش برای حفظ آن بهترین عبادت است.

وی ایران را به عنوان نقطه‌ای امن، زبانزد در جهان اعلام کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با اعتماد خاص به مرزبانی، امانت کشور را به شما سپرده اند.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:تأمین امنیت تنها به مسئولیت انسانی اشخاص و یا دولت متکی نیست.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور نیز بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران پیرامون مرز‌های خود تهدید نداشته است، افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمن اما با تلاش‌های فراوان مرزبانان، ایرانی امن داریم.

وی گفت: در مرز شرقی ایران در هر ۲۴ ساعت به طور میانگین ۳۰ درگیری در خصوص قاچاق مواد مخدر و اشرار است.

سردار رضایی مرزبانی را نیروی مسلحی دانست که علاوه بر حفظ مرز‌ها، وظیفه قانونی و دیپلماسی دارد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور افزود:برای اولین بار امسال ۵ نشست مختلف در سطح ملی با کشور ترکیه و ۳ نشست با کشور افغانستان برگزار شده است و همچنین در نشست با کشور آذربایجان علاوه بر تعاملات مرزی قرار شد در نقطه صفر مرزی بیله سوار مراسم مشترک تحویل سال برگزار شود.

وی گفت: سعی داریم در حوزه شرق کشور تا انتهای برنامه ششم و تأمین اعتبار انسداد مرزی در تمام ارتفاعات و دره‌ها انجام شود تا کمترین مشکل را در این مناطق داشته باشیم.

سردار رضایی با اشاره به حرف مقام معظم رهبری که امنیت از مرز‌ها آغاز می شود، افزود:مرزبانی یک سری اهدافی دارد که باید به آن برسیم.

انتهای پیام/غ

با تلاش‌ مرزبانان،ایرانی امن داریم

 

برچسب ها: انقلاب ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار