اتاق فکر بررسی پیوست رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکیل شد.

بررسی گام دوم انقلاب در صدا و سیمای آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در این نشست که جمعی از استادان، کارشناسان و مدیران صدا و سیمای استان حضور داشتند مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از صاحب نظران استان برای تدوین راهبرد‌های پرداخت رسانه‌ای و تولید محتوای گام دوم انقلاب در برنامه‌های شبکه استانی سهند دعوت کرد.


مرتضی صفری با تشریح ویژگی‌های بیانیه گام دوم که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است گفت:این بیانیه پس از برپایی چهل سالگی انقلاب و در اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی صادر شد که جبهه دشمن را دچار استیصال کرد.


وی بر لزوم نگرش بنیادین به بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای محور‌ها و راهکار‌های آن‌ها در برنامه‌های صدا و سیما تاکید کرد و گفت:در این خصوص، موضوع گفتمان سازی و مطالبه گری از مسئولان در اولویت برنامه‌های صدا و سیما قرار دارد.


بررسی روند پرداخت رسانه‌ای گام دوم انقلاب در برنامه‌های صداوسیما، تبیین کلید واژه‌های بیانیه همچون طهارت اقتصادی و امید آفرینی، لزوم ورود جدی به آسیب‌های اجتماعی بر اساس محور‌های بیانیه، روند پیگیری عدالت اقتصادی و اجتماعی و توجه ویژه به جوانان انقلابی و کارآمد در عرصه‌های مختلف از جمله محور‌هایی بودند که کارشناسان در این نشست مطرح کردند.

انتهای پیام/

بررسی گام دوم انقلاب در صدا و سیمای آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار