ویدئویی از واکنش جالب مردم نیویورک به گیر افتادن یک پیرزن بین درب قطار متروی این شهر را که واکنش کاربران را در پی داشته است، مشاهده می‌کنید.

ویدئویی تامل برانگیز از اخلاق مداری در مهد حقوق بشربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی ناراحت کننده از پیرزنی که سرش میان درب قطار مترو در یکی از خطوط متروی نیویورک گیر کرده است، در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

این فیلم ناراحت کننده جدا از آنکه حاوی تصویر دلخراش گیر افتادن سر و گردن این پیر زن میان درب مترو است، پیامی را منتقل می‌کند که ناراحتی مخاطبان از دیدن این فیلم را دوچندان می‌کند. رهگذران حاضر در این ایستگاه مترو با بی‌محلی و بی‌توجهی از کنار این زن گرفتار شده میان درب مترو می‌گذرند و برای رهایی او تلاشی نمی‌کنند.

برخی از کاربران فضای مجازی با اشاره به اینکه آمریکا خود را مدعی حقوق بشر می‌داند، تاکید کردند همین تصویر چند دقیقه‌ای گویای اخلاق و رفتاری است که در غرب حاکم است. در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۳:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
اینا تعطیل تعطیل اند
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۰:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
واااا.... مگه داریم؟ به نظر میاد ساختگی باشه. پیرزنه هم که ساکته. یا اینکه دزدی چیزی بوده اینجوری گیرش انداختن لابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
چقدر پیرزن ساکتی؟ فکر کنم حنجره اش گیر کرده وگر نه تو ایران که جیغ و داد خانمها سقف مترو را میاره پایین. از بس ساکتن این مردم دیگر کشورها اینجوری راحت وایمیسن تا گروه نجات برسن.
آخرین اخبار