وزیر آموزش و پرورش گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جوانان و نوجوانان کشور هستند.

آموزش و پرورش؛ مخاطب اصلی بیانیه گام دوم/ در تولید لوازم التحریر رشد داشتیمسید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بیانات رهبری در مورد گام دوم ملت ایران گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جوانان و نوجوانان کشور هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه سر خط‌ها و نقشه راهی را برای ترسیم شرایط آینده تعیین کرده است، ادامه داد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌هایی است که باید این بیانیه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بر اساس مفاد این بیانیه برنامه‌های آینده خود را یک باز تنظیم کند.

وی اضافه کرد: در آموزش و پرورش کار گروهی وظیفه پیدا کرده با تجزیه و تحلیل این بیانیه، مفاد بخشی را که در حدود و اختیارات آموزش و پرورش است عملیاتی کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امیدواریم نتایج این کارگروه به زودی برای برنامه سال ۹۸ ما منشاء اثر شود و بتوانیم برنامه سال آینده را مطابق با این بیانیه تنظیم کنیم.

بطحایی درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص شعار سال ۹۷ " مقام معظم رهبری" در وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این وزارتخانه گام خوبی در راستای افزایش تولیدات داخلی و ساخت ایران مربوط به وسایل مصرفی و لوازم تحریر دانش آموزان برداشته شده و از این رو یکی از دستگاه‌هایی هستیم که توانستیم منشا اثر قرار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
من یک معلم هستم. از مهر 97 تا امروز به اضافه کاری تدریس کردم. هر روز حداقل 6000 تومان فقط پول کرایه دادم. متاسفانه تا حالا یک ریال پول به من از این بابت نداده اند. خواهش می‌کنم پیگیری بفرمایید.
آخرین اخبار