شهردار بروجرد گفت: ۲ اتوبوس گردشگری برای بازدید مسافران و گردشگران از بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بروجرد در نظر گرفته شده که به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رحیم جافری،شهردار بروجرد گفت: ۲ اتوبوس گردشگری برای بازدید مسافران و گردشگران از بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بروجرد در نظر گرفته شده که به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

رحیم جافری  اظهار داشت: در شهرستان بروجرد پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مهم گردشگری وجود دارد که همه ساله مسافران و گردشگران زیادی از این جاذبه‌ها بازدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای جذب توریست اولین گام، معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بروجرد است و این که این شهر چهار فصل در همه ایام سال می‌تواند میزبان گردشگران باشد.

به گفته وی امسال ۲ اتوبوس گردشگری برای جابجایی مسافران نوروزی که تمایل داشته باشند از جاذبه‌های بروجرد بازدید کنند در نظر گرفته شده که خدمات لازم به گردشگران و مسافران ارائه می‌شود و بسیاری از بنا‌های تاریخی، طبیعی و تفرجگاه‌ها به گردشگران معرفی خواهد شد.

جافری اظهار داشت: همچنین المان‌های نوروزی در قسمت‌هایی از شهر نصب شده و در حال آماده شدن هستند و با استفاده از المان‌های نوری، نورپردازی‌هایی در سطح شهر صورت گرفته است.

شهردار بروجرد تصریح کرد: در برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های بروجرد که بیشترین حجم مسافر را دارند نیاز به لکه گیری بود که این اقدام آغاز شده و در روز‌هایی که شرایط جوی مناسب است لکه گیری صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: نظافت شهر، پارکها، تفرجگاه ها، رنگ آمیزی بلوار‌ها از اقداماتی است که در حال انجام است و اقدامات دیگر برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

۲ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.