فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، راهی برای عبور از بحران هاست.

بیانیه گام دوم انقلاب راهی برای عبور از بحران‌هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرتیپ پاسدار حسین اشتری‌فرد فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، امروز پنج شنبه ۲۳ اسفند ۹۷ در یادواره شهدای ناجا و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، راهی برای عبور از بحران‎هاست.

وی افزود: این بیانیه به هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اشاره دارد که هر کدام باید در زندگی شخصی، خانوادگی و سازمانی و مسئولیت‌ها لحاظ شود.

اشتری اضافه کرد: دشمن معتقد بود انقلاب به چهل سالگی نمی‌رسد، اما با پشتوانه و بصیرت مردم، انقلاب به تداوم رسید.

وی گفت: هم اکنون فشار‌های زیاد اقتصادی و تحریم‌ها برای براندازی نظام به مردم وارد می‎شود، ولی مردم در پاسداری از انقلاب و حمایت از رهبری و دشمن ستیزی مقاومت می‌کنند.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه طی این ۴۰ سال، دشمن به دنبال ناامید و منزوی کردن مردم بود، اما امروز به گذشته افتخار و به آینده امیدواریم ادامه داد: پیروزی و عزت کشور و نظام اسلامی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.
 
اشتری افزود: امنیت امروز پایدار کشور به لطف خون شهداست و در هر جای دنیا که باشیم با هر تهدیدی که مواجه شویم، یاد شهدا و راه شهدا را زنده نگه خواهیم داشت.
 
وی اظهار داشت: هم اکنون نیرو‌های نظامی و انتظامی از هشت هزار و ۹۵۵ کیلومتر مرز کشور دفاع می‌کنند و هر ماه تعداد زیادی از جوانان به شهادت می‌رسند.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۴ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است، اضافه کرد: از این تعداد هشت هزار شهید در دفاع مقدس و مابقی در برقراری امنیت و دفاع از وطن به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی که همه سربازان رهبری هستند در عالی‌ترین وضعیت و آمادگی قرار دارند که این امر یک دستاورد بزرگ در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است.
 
گفتنی است؛ سومین یادواره ۱۴۳ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

سفر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شهرکرد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار