صدا و سیما به دنبال توسعه فرهنگی برای کمک به تقویت امنیت پایدار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست فرماندهی و مسئولان انتظامی چهارمحال و بختیاری با مدیرکل و جمعی از مدیران و کارکنان صدا و سیمای استان، از تعامل و همراهی شبکه‌های استانی برای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای ارتقای امنیت و کاهش جرایم در جامعه و همچنین انعکاس یادواره شهدای والامقام ناجا در استان قدردانی شد.

یوسف افشاری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این نشست با تجلیل از زحمات مجموعه خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و تعامل و همراهی آنان در مأموریت‌های برنامه سازی و همچنین حفظ امنیت رسانه استانی گفت: این دو مجموعه دارای اهداف مشترک برای تحقق امنیت پایدار در راستای توسعه همه جانبه کشور هستند.

وی افزود: تولید محتوای اثربخش جهت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، برقراری نظم و آرامش و ارتقای امنیت، از مأموریت‌های رسانه ملی و شبکه‌های استانی است.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هم با تشکر از همکاری و تعامل صدا و سیما با بخش‌های مختلف پلیس در استان گفت: دشمن از طریق هجمه‌های نابرابر رسانه‌ای و بزرگنمایی مشکلات داخلی کشور، خدشه به باور‌های مردم، رواج ناامیدی و ایجاد ایران هراسی را دنبال می‌کند که رسانه ملی به عنوان زبان گویای جمهوری اسلامی در برابر این توطئه‌ها ایستاده و پیشتاز روشن گری و آگاهی بخشی به جامعه است.

وی افزود: صدا و سیما با برنامه‌های پرمحتوا و انعکاس تلاش‌های خادمان مردم در نیروی انتظامی، نقشی قابل توجه در ایجاد، احساس و توسعه امنیت دارد.

گفتنی است: سومین یادواره ۱۴۳ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری روز پنج شنبه ۲۳ اسفند ۹۷ با حضور سرتیپ پاسدار حسین اشتری‎فرد فرمانده ناجا، در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش

ارتقای همکاری صدا و سیما با پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.