فرماندار بوکان گفت: سیلوی ۷۰ هزار تنی این شهرستان همزمان با آغاز سال نو و نوروز ۱۳۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

جمال خسروی فرماندار بوکان در گفت  وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: همزمان با آغاز سال نو و نوروز سال ۱۳۹٨ شاهد بهره برداری از سیلوی ۷۰ هزار تنی این شهرستان در زمینی ۱۳ هکتاری با زیربنای کل حدود ۷۰۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده حدود ۲۰۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه شامل ساختمان سیلو، اداری مسکونی، نگهبانی، باسکول منبع زمینی، صادرات و واردات گندم و تعمیرگاه و برج کار است.

محمد فلاحی بوکانی سر ناظر پروژه احداث سیلو ۷۰ هزار تنی بوکان نیز در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  تصریح کرد: سازه این سیلو ترکیبی از بتن و فولاد است که بیش از از ۱۲ هزار متر مکعب بتن و همچنین ۱۵۰۰ تن میلگرد فولادی برای ساخت آن استفاده شده است.

پروژه احداث سیلو ۷۰ هزار تنی بوکان که کارفرمای آن شرکت بازرگانی دولتی ایران می‌باشد، در سال ۱۳٨۳ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳٨۵ شروع شده است که در صورت بهره برداری، مشکل ذخیره سازی گندم شهرستان بوکان که به انبار غله استان شهرت دارد، حل می‌شود.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

احداث سیلو در بوکان

برچسب ها: اخبر اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.