رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طرح نوروزی راهداران در راه‌های بین شریانی و غیرشریانی شهری و روستایی کردستان از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۷ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دانش زندی گفت: طرح نوروزی راهداران در راه‌های بین شریانی و غیرشریانی شهری و روستایی کردستان از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۷ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۷۵ راهداران استان در قالب ۴۰ گروه و ۴۸ گشت در ۲۵ راهداراخانه به صورت ۲۴ ساعته به مسافران ارایه خدمت می‌کنند.

وی افزود: همچنین در راستای سهولت ارایه خدمات به مسافران در شرایط بحرانی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با ۱۴ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی بخش خصوصی طی تفاهم نامه‌ای خدمت می‌کنند.

زندی با اشاره به اینکه راهداران استان در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان را تحت پوشش قرار داده اند اظهار داشت: این نیرو‌ها در طرح نورزوی خود نیز این میزان راه را در راستای خدمات مختلف از جمله برف روبی و نمک پاشی، حضور در جاده‌ها برای امداد رسانی پوشش می‌دهند.

وی گفت: هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه تحت پوشش راهداران استان شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی است.

انتهای پیام/م

هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه تحت پوشش راهداران استان کردستان است

برچسب ها: نوروز ، راه وشهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.