معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: ۳۶ مدرسه با ۳۸۲ کلاس درس با امکانات کولر، یخچال، فرش، متکا و پتو برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان آماده شده است.

۳۸۲ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در چابهار آماده است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن نوروزی اظهار داشت: برای استقبال مسافران در ایام سال نو تمهیدات لازم اندیشیده شده و آماده اسکان و پذیرایی از گردشگران نوروزی هستیم.

وی به حجم بالای مسافر ورودی به چابهار و کمبود مکان‌های اسکان اشاره کرد و افزود: روزانه حدود ۷۰۰ خانوار در مدارس و چادر اسکان داده می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: پذیرش مسافران به صورت حضوری است که پیش بینی می‌شود بیش از ۷۰ هزار نفر روز در مدارس و بیش از ۳۰۰ نفر در چادر مسافرتی (اسکان موقت شبانه) اسکان داده شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه ستاد اسکان نوروزی برای میزبانی شایسته از میهمانان خدمات رسانی می‌کنند.

نوروزی تصریح کرد: پذیرش برای اسکان در ۴۸ کلاس درس به صورت اینترنتی و بقیه به صورت حضوری به آدرس بلوار شهید ریگی، روبروی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی، خیابان کشتیرانی، مدرسه پسرانه کشتیرانی هفت خواهد بود و همچنین شماره تلفن ستاد ۰۵۴۳۵۳۲۰۴۱۳ پاسخگوی مهمانان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/گ

کلاس های درس برای اسکان میهمانان نوروزی در چابهار آماده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار