فیلم‌های کوتاه زاویه پنهان و آئینه در لنگرود رونمایی می‌شود.

رونمایی از فیلم های فیلم ساز لنگرودیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز پدر، آئین رونمایی از دو فیلم کوتاه زاویه پنهان و آئینه از ساخته‌های رحیم جمالی از فیلمسازان جوان لنگرودی در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه، این فیلم‌ها در عصر روز سه شنبه ۲۸ اسفند رونمایی می‌شود، افزود: در این مراسم همچنین از فیلم نامه جدید رحیم جمالی با محوریت شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام رونمایی می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: شعرخوانی شاعر طنزپرداز، اجرای موسیقی سنتی زنده، اجرای تئاتر کمدی و اهداء جوایز به عوامل فیلم از برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا خواهد شد.

رحیم جمالی از فیلمسازان جوان و خوش آتیه لنگرودی، در پرونده کاری خویش داوری ملی فوتسال کشور به مدت ١١ سال، همکاری با گروه تئاتر قندپهلو و فعالیت در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر از سال ٩٤ تا کنون را دارد و آئینه، زاویه پنهان و انتظار حاصل فعالیت چندساله وی در زمینه ساخت فیلم کوتاه است.

 

انتهای پیام / ق

از فیلم های رحیم جمالی فیلم ساز لنگرودی رونمایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.