در مراسمی از ۴ اثر شبکه آفتاب رونمایی شد.

رو نمایی از ۴ اثر شبکه آفتاب/قدر دانی از کارکنان صداو سیمای استان مرکزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،در مراسمی با حضور استاندار مرکزی از ۴ اثر شبکه آفتاب در حوزه گردشگری و سواد رسانه رونمایی شد.

آثار گردشگری شامل ۱۰۰ قطعه کوتاه بین ۳ تا ۵ دقیقه است و آثار سواد رسانه شامل سواد رسانه‌ای را یک مجموعه سواد رسانه‌ای شامل ۴۰ گفتار در بحث سواد رسانه‌ای است.

در این مراسم همچنین ازبیش از ۱۵۰ نفر از برگزیدگان شبکه آفتاب تجلیل شد که به صورت نممادین ۳۰ نفر از این افراد به قید قرعه مورد تجلیل قرار گرفتند.

امیر هوشنگ آذر دشتی مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی در این مراسم به حضور پررنگ تولیدات رسانه‌ای شبکه آفتاب در شبکه‌های ملی اشاره کرد و افزود: پوشش دیجیتال در استان مرکزی ۹۹ درصد است و در بحث کانال خبرگزاری سروش هم رتبه دوم کشوری را کسب کرده ایم.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم ضمن تجلیل از کارکنان رسانه ملی گفت: انعکاس فعالیت حضور مردم در مناسبت‌ها و مراسم متعدد از روز قدس تا دهه فجر و خیلی دیگر از مناسبت‌ها دیگر باعث شد مردم امیدشان و اعتمادشان بار دیگر به نظام اسلامی و کشورشان نشان داده شود و این کار موجب افزایش روحیه عمومی شد.

آقازاده افزود: این کار بزرگی است که رسانه ملی در انجام وظایف خودش با محدودیت‌های فنی با ابتکارات خیلی خوبی توانسته است برنامه‌های جذابی را ارائه دهد و این کار خیلی بزرگی بود که صدا و سیما انجام داد.

انتهای پیام / ج

رونمایی از ۴ اثر رسانه‌ای شبکه آفتاب در حوزه گردشگری و سواد رسانه

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.