شهردار اهواز؛

پیگیری تکمیل مترو اهواز از محل پرداخت قسطی حق آلایندگی شرکت نفت هستیم

شهردار اهواز گفت: پیگیری تکمیل مترو اهواز از محل پرداخت قسطی حق آلایندگی شرکت نفت هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کتانباف، شهردار اهواز در آیین آغاز پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز، یکی از حقوق شهروندان اهوازی را دریافت حق آلایندگی از سوی شرکت‌های آلاینده عنوان کرد و گفت: به همین منظور درحال رایزنی با شرکت نفت هستیم تا از محل پرداخت قسطی حق آلایندگی، متروی اهواز تکمیل شود.

وی بیان داشت: براساس مطالعات انجام شده در چشم انداز شهر اهواز باید تعداد تقاطع‌های غیرهمسطح ساخته شود؛ در دوره‌های پیش شاهد ساخت چند تقاطع بودیم در دوره فلی شهرداری نیز بخشی از آن‌ها به بهره برداری رسیده و ساخت برخی دیگر آغاز شده است.

کتانباف با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر پردیس در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد تصریح کرد: یکی از مشکلات در ساخت این زیرگذر وجود تعداد بالای تاسیسات زیر زمینی است که دستگاه‌های متولی نیز اطلاع دقیقی از آن‌ها ندارند.

شهردار اهواز اذعان داشت: به طور نمونه طبق استعلام گرفته شده از شرکت گاز یک خط لوله در این نقطه وجود دارد، اما با بررسی صورت گرفته تاکنون سه خط لوله گاز یافت شده است.

این مقام مسئول ساخت این زیرگذر را محرکی برای توسعه منطقه دانست و افزود: از دیگر مزایای این پروژه تسهیل در رفت و آمد شهروندان است.

منصور کتانباف در ادامه اظهار کرد: سه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه، میدان جمهوری اسلامی و ۱۸ متری کیان آباد نیز باید ساخته شود که در این باره با قرارگاه خاتم الانبیا وارد مذاکره شده ایم.

وی گفت: براساس بودجه مصوب شورای شهر اهواز ۶ هزار میلیارد ریال از درآمد‌های شهرداری باید در حوزه عمران هزینه شود.

پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز دارای ۴۸۰ متر طول و ۲۴ متر عرض در ۲ باند رفت و برگشت ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/گ

داستان ناتمام مترو اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار