سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان از اسکان مسافران نوروزی در ۱۸ مکان ورزشی همدان خبر داد.

اسکان مسافران نوروزی در ۱۸ مکان ورزشی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کاوه صولتی، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ۱۸ مکان ورزشی در استان همدان تجهیز شده است که از ۵ مکان به شهر همدان و ۱۳ مکان مربوط به شهرستان‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از ۲۹ اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

صولتی بیان کرد: سالن‌های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم‌های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسوولان این سالن‌ها نظارت دارند.

وی در ادامه گفت: به منظور رفاه حال مسافران امکان نصب چادر در سالن‌های ورزشی فراهم شده و این سالن‌ها به امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی مجهز هستند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تلاش کرده است تا در ایام نوروز از ظرفیت‌های سالن‌های ورزشی به بهترین نحو ممکن برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود و امیدواریم مسافران نوروزی سفر خوبی در همدان داشته باشند.

انتهای پیام/ ش

اسکان مسافران نوروزی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.