حسینی معاون گردشگری گفت:در استان مرکزی امسال با رشد ۵ درصدی مسافران نوروزی مواجه هستیم

رشد ۵ درصدی مسافران نوروزی در استان مرکزیسید حسن حسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:با توجه به بررسی آمار‌ها در ایام نوروز سال جاری، در استان مرکزی با رشد ۵ درصدی مسافران نوروزی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته مواجه هستیم.

حسینی بیان کرد:سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ شروع شده است و تا امروز حدود ۴۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان مرکزی اقامت داشتند که بیشترین مقصد این مسافران شهرستان اراک بوده است.

وی با ابراز خشنودی از وضعیت گردشگری استان و با بیان اینکه استان مرکزی تمامی زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد گفت:مدت اقامت مسافران نوروزی در استان مرکزی حداقل ۱.۵ روز میباشد که این نشان از وجود پتانسیل‌های موجود در استان مرکزی دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی افزود:در استان باه هدف جذب بیشتر گردشگر اداره میراث فرهنگی اقدام به برگزاری مسابقات و آداب و رسوم در شهرستان‌های این استان با همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی کرده است و همچنین از دیگر برنامه‌ها میتوان از تهیه تصاویر جاذبه‌های گردشگری استان و پخش، توزیع این تصاویر در سازمان میراث فرهنگی و نصب در فرودگاه‌ها و ایستگاه راه آهن استان‌های دیگر نام برد.

انتهای پیام/ی

اقامت بیش از ۴۲ هزار و ۳۰۰ نفر مسافر نوروزی در استان مرکزی

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار