مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۲۸۷ هزار و ۱۷۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همدان بازدید کردند.

بازدید بیش ۸۵ هزار و ۵۵۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۲۸۷ هزار و ۱۷۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همدان بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۸۵ هزار و ۵۵۰ هزار نفر نیز در مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی آموزش و پرورش، خانه‌های بوم گردی و خانه‌مسافرهای قانونی اسکان داده شده‌اند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه ۶۰ خانه‌مسافر قانونی در استان وجود دارد، بیان کرد: روز گذشته ۲۱ هزار و ۳۰۵ مسافر در استان همدان اقامت گرفته‌اند و ۱۱۵ هزار و ۸۶۳ نفر نیز از مراکز دیدنی همدان بازدید داشته‌اند.

مالمیر با تاکید بر اینکه شرایط برای میزبانی از مسافران در استان همدان مهیا شده است، عنوان کرد: استقبال مسافران از مراکز دیدنی همدان مناسب است و بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تاریخی و گردشگری همدان گواه این واقعیت است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بازدید در بین جاذبه‌های مختلف استان همدان مربوط به آرامگاه بوعلی وغارعلیصدراست که در سال‌های قبل نیز از پر بازدیدها بود.
انتهای پیام/ج

بازدید بیش ۸۵ هزار و ۵۵۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار