مدیر آموزش و پرورش بهبهان از پذیرش ۲ هزار و ۹۷۰ مسافر نوروزی در قالب ۸۲۷ خانوار تا پایان ۳ فروردین ماه ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور،  مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در پایان پنجمین روز فعالیت ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان بهبهان، ۲ هزار و ۹۷۰ مسافر نوروزی در قالب ۸۲۷ خانوار، پذیرش و اسکان شده اند.

وی افزود: از مجموع آمار پذیرش شده، ۶۸۹ خانوار فرهنگی و ۱۳۸ خانوار غیرفرهنگی هستند.

عبدی پور با اشاره به آمار پذیرش نفر روز در ۱۵۴ محل اسکان، عنوان کرد: ۲ هزار و ۴۸۶ نفر روز فرهنگی و ۴۸۴ نفر روز غیر فرهنگی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان شهرستان اسکان یافته اند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از زحمات شبانه روزی نیرو‌های ستادی و خدمت رسان در ستاد مرکزی و مدارس جهت فراهم کردن شرایط بهینه برای رفاه حال فرهنگیان و مسافرین نوروز ۹۸ تقدیر و سپاسگزاری کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: از اوایل اسفندماه ۹۷ روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان اقدام به فعالیت‌های خبری، گزارش‌های تصویری و تهیه فیلم‌های کوتاه در راستای تکریم میهمانان نوروز ۹۸ در ستاد اسکان فرهنگیان انجام داد.

وی گفت: در همین راستا و در جهت معرفی مکان‌های دیدنی، آثار باستانی و تفرجگا‌های شهرستان بهبهان، کلیپی زیبا حاوی فیلم و تصاویر تهیه و تدوین شد.

عبدی پور اضافه کرد: همچنین کلیپی ۷ دقیقه‌ای از دستاورد‌ها و موفقیت‌های فرهنگیان و دانش آموزان بهبهان در حوزه‌های مختلف ساخته شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: کلیپ‌های تهیه شده در قالب یک سی دی با لوگوی سردرب مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان بسته فرهنگی- عملکردی تهیه و در ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان به مسافرین و بازدید کنندگان اهدا می‌شود.

عبدی پور در پایان بیان کرد: کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش بطور روزانه و مستمر فعالیت‌های ستاد مرکزی و مدارس اسکان شهرستان را پیگیری و اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.