مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد ازبرخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ در تنگ کناره یاسوج با ۹ مصدوم و تصادف خودروی پژو پارس با ساینا در تونل گلزردی با ۸ مصدوم خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، جلال پوران فرد مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه حادثه برخود دو خوروی ۴۰۵ در تنگ کناره در ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه شب گذشته به وقوع پیوست افزود: بلافاصله با اعلام این خبر  اتوبوس آمبولاس اورژانس ۱۱۵ که در محل استقرار پلیس راه یاسوج شیراز مستقر بود به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه هر ۹ مصدوم این حادثه توسط تکنسین‌های اتوبوس آمبولانس  خدمات اولیه پزشکی را دریافت کردندافزود: هر ۹ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

پوران فرد با اشاره به تصادف  یاسوج به بابامیدن با ۸ مصدوم عنوان کرد : این تصادف با برخورد دو پژو ۴۰۵ رخ داد که بلافاصله با اعلام این خبر آمبولانس دشتروم و آب سفید به محل اعزام هر ۸ مصدوم این حادثه را بعداز خدمات پزشکی ارایه شده به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

وی همچنین از تصادف خودرو پژو پارس در مسیر یاسوج بابامیدان ،منطقه کوشک  با چهار مصدوم خبر داد.

مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه تصادفات سالانه جان خیلی از مردم دنیارامی گیرد و خیلی را خانه نشین می کند از رانندگان، مسافرین و گردشگران نوروزی خواست که در مسیر جاده به خاطر زود رسیدن عجله نکنند باسرعت مطمئنه حرکت کنند، هرجا احساس خستگی کردند خودروی خود راکنار بزنند استراحت کنند و نیز در هنگام رانندگی سعی کنند با موبایل صحبت نکنند تا سفری سالم و بدون حادثه را پایان رسانند.

انتهای پیام/غ

تصادفات شب گذشته ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت 

برچسب ها: اورژانس 115 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.