مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۴۱۳ هزار و ۶۹۱ تردد نوروزی در محور‌های مواصلاتی اصلی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۴۱۳ هزار و ۶۹۱ تردد نوروزی در فاصله زمانی ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۴ اسفند ۹۸ در محور‌های مواصلاتی اصلی استان خبر داد.

وی تصریح کرد: این میزان تردد مربوط به مبادی اصلی ورودی و خروجی استان شامل محور‌های آستارا، سرچم، سراب، اهر، اسالم و کلیبر است.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: از این میزان ۲۳۱ هزار و ۴۸۱ مورد تردد وارد استان شده و ۱۸۲ هزار و ۲۱۰ مورد تردد نیز از استان خارج شده که در مجموع ۲ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

رحمتی با بیان اینکه بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا به ثبت رسیده است، افزود: آمار تردد رفت و برگشت در این محور ۱۳۸ هزار و ۶۷۶ مورد است.

وی آمار تردد از محور اردبیل- سرعین را نیز ورود ۸۲ هزار و ۹ تردد خودرو و خروج ۷۵ هزار و ۷۶۲ مورد برشمرد و گفت: آمار تردد سرعین نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۶۴ دستگاه ترددشمار در محور‌های مواصلاتی استان فعال است، اضافه کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۹۷ لغایت ۴ فروردین ۹۸ در کل محور‌های مواصلاتی دارای دستگاه تردد شمار، ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار تردد به ثبت رسیده است.

رحمتی اظهار کرد: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کمتر از ۲ درصد افزایش به نسبت مدت مشابه سال گذشته دارد.

انتهای پیام/ح

افزایش میزان تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.