رئیس جمعیت هلال احمر بوکان گفت: تصادف دو دستگاه خودرو در جاده بوکان- میاندوآب، ۱ کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت.

انور بیادار رئیس جمعیت هلال احمر بوکان در گفت  وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: بامداد روز چهارشنبه در پی سانحه تصادف یک دستگاه خودروی پراید با خودرو پژو ۴۰۵ در پیچ ملالر جاده بوکان میاندوآب، یک نفر جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: راننده پراید که یکی از مصدومین این سانحه بود، توسط امدادگران مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای محمد رسول الله (ص) جمعیت هلال احمر بوکان رها سازی و تحویل نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ بوکان گردید.

 

تنها راه حذف پیچ ملالر، احداث آزادراه است

 
حسین بیادار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان نیز در گفت  وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اشاره به اینکه تنها ۱۲ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان بزرگراه هستند که ۱۰ کیلومتر آن در محور بوکان-میاندوآب و دو کیلومتر نیز در ابتدای محور بوکان-سقز قرار دارد، گفت: این مقدار ۷ دهم درصد کل راه‌های این شهرستان را شامل می‌شود.

وی در خصوص نقاط حادثه خیز جاده‌های این شهرستان را، پیچ ملالر در محور بوکان-میاندوآب و پیچ‌های اوطمیش و کانی تومار در محور فرعی بوکان-مهاباد اعلام کرد و تصریح کرد: پیچ ملالر تنها با احداث آزاد راه حذف می‌شود، اما اقدامات آشکار سازی آن همچون ایجاد تابلو‌های اطلاعاتی اخطاری، شیار‌های لرزاننده و خط کشی سه خطه انجام پذیرفته است. همچنین در پیچ‌های اوطمیش و کانی تومار نیز تاکنون فقط اقدامات آشکار سازی انجام شده است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.