مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۳۷۷ حادثه دیده در یازدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی  درخصوص اقدامات روز یازدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی گفت: ۶ مورد گزارش حادثه وجود داشته که تنها یک مورد گزارش حادثه جاده‌ای بوده و ۵ مورد دیگر مربوط به آب گرفتگی معابر بوده است.

وی، افزود: این حوادث مربوط به شهر‌های مهاباد، برف و کولاک اشنویه، در ارومیه سرو و قوشچی و تکاب بوده است که ۳۷۷ حادثه دیده داشته است که ۴ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: ۱۷۵ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۳ دستگاه کمک دارد و یک فروند بالگرد هوایی وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۳۱ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۶۲۰ نفر به خیمه نماز، ۸۴۱ نفر ایستگاه سلامت، ۷۶۰ نفر دوستدار کودک و ۸۰ نفر به سحاب مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه ۹۸۵ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند ابراز کرد: ۲ هزارو ۵۹۵ عدد نقشه، یک هزار و ۹۰۲ عددبروشور و یک هزار و ۹۳۰ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.
 
انتهای پیام/م
 

 

امدادرسانی به حادثه دیدگان توسط هلال احمر آذربایجان غربی

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.