موسوی منش از اجرای هزار و ۹۰۰ مترمربع نقاشی دیواری نوروزی در ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمحمد موسوی‌منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بااشاره به اقدامات نوروزی سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت:یکی از این اقدامات موضوع المان‌های جدید امسال بود که از هزار و ۴۵۲ اثر فراخوان شهرنگار دو در سه مرحله به ۱۶ اثر فاخر رسیدیم که در سطح شهر اکران شده است.

وی با تاکید بر اجرای هزار و ۹۰۰ مترمربع نقاشی دیواری در ورودی‌های شهر یادآورشد: در نهایت برای ایام نوروز نورپردازی پنج پروژه پل میثم، پل ۹ دی، امیرکبیر و مصطفی خمینی و ارتفاعات بلوار شهید عماد مغنیه هم انجام شد.

موسوی منش با بیان اینکه این المان‌ها شامل موضوعات نوستالژی و خاطره‌ساز، انتزاعی و مفهومی، رئال و واقعی، المان‌های نوری و آذین بندی بوده است اضافه کرد: سال ۹۷ دو ورکشاپ برگزار کردیم که در آخرین آن با موضوع گنجشک بهاری مشارکت بسیار خوبی داشتیم.

موسوی‌منش عنوان کرد: نصب ۳۲ المان ۳۲ پر نوری که می‌توانند محتوا را منتقل کنند را داشتیم. آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های استقبال از بهار در حوزه سیما و منظر را به روزرسانی کرده و به مناطق ارائه کردیم. ۹ سفره هفت‌سین را در مناطق و گلزار شهدا اجرا کردیم.

انتهای پیام/ح

اجرای هزار و ۹۰۰ متر مربع نقاشی دیواری نوروزی در ورودی‌های شهر

برچسب ها: شهرداری قم ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار