نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی از فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش بهبهان، از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان شهرستان بهبهان بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب الله کشت زر، نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان حضور یافت و از نزدیک از نحوه فعالیت پرسنل ستادی مرکز اسکان و خدمت رسانی به میهمانان نوروزی بازدید کرد.

در این بازدید، نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال جدید به نیرو‌های پرتلاش ستاد اسکان فرهنگیان بهبهان، ارائه خدمات، تکریم میهمانان و فضای اسکان مسافرین نوروزی را مطلوب و در خور شان فرهنگیان و مسافرین نوروزی دانست.

حیبب الله کشت زر از تغییرات شایسته و مناسب ایجاد شده در جهت افزایش ظرفیت پذیرش مسافرین و تجهیزات مدارس و پایگاه‌های اسکان فرهنگیان شهرستان بهبهان در نوروز ۹۸ تشکر کرد و ارتقاء امکانات، ظرفیت‌ها و نیروی انسانی برای سال‌های آتی را یادآور شد.

در پایان بازدید، نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در جمع مسافرین و میهمانان نوروزی مراجعه کننده به ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان قرار گرفت و با پرسش از شرایط و فضای اسکان فرهنگیان شهرستان بهبهان، از ابراز رضایت آنان آگاه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.