مدیر اداره تعاون آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌ها برای اسکان مهمانان نوروزی با توجه به پیش بینی بارندگی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس نعمت زاده، مدیر اداره تعاون آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی و پیش بینی ورود یک سامانه بارشی جدید به استان از هفته آینده گفت: آموزش و پرورش اقدام به افزایش ظرفیت سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌ها برای پذیرش مهمانان نوروزی نمود.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات کمیته بحران خوزستان در خصوص شرایط ناپایدار جوی در استان، آموزش و پرورش با افزایش مراکز اسکان نوروزی به مهمانان خدمات رسانی می‌کند.

اسکان بیش از ۴۹۴ هزار نفر در مدارس خوزستان

نعمت زاده افزود: بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده، از روز ۲۸ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ فروردین ۴۹۴ هزار و ۲۸۶ نفر مسافر نوروزی در مدارس و مراکز اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند.

مدیر اداره تعاون آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: از این تعداد ۳۴۳ هزار و ۳۹۵ نفر فرهنگی و ۱۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر غیرفرهنگی هستند.

این مقام مسئول اذعان داشت: برای اسکان مهمانان نوروزی امسال مقرر شده بود که ۱۱ هزار کلاس درس در نظر گرفته شود که به دلیل وضعیت جوی و سیلاب و ... این تعداد به ۱۴ هزار و ۲۰۰ کلاس افزایش یافت.

گفتنی است؛ فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری در خوزستان باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده نیز یک سامانه بارشی جدید وارد خوزستان خواهد شد.

انتهای پیام/گ

افزایش ظرفیت مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.